Princeza i Baraza

Zašto je Baraza Resort & Spa jedan od najboljih na svijetu ?

Na putu prema mojoj stanici Nr.2 Zanzibar Collection posjeta, slušala sam: “Čekaj, čekaj. Sad kad vidiš Barazu.” Baraza ovo, Baraza ono. Odzvanjalo je putem samo par minuta udaljenosti od Breezes Beach club-a. Famozna Baraza nalazi se na istoj svjetski nagrađivanoj plaži Zanzibara. Još nisam ni stigla u tu toliko opjevanu Barazu već sam padala u nesvjest od količine hvalospjeva na sam spomen imena Baraza. Pa dobro. Da vidimo što to ima tamo vrijedno svih klanjanja, nagrada, titula. Među ostalima i titula jednog od najekskluzivnijih Zanzibarskih resorta na svijetu. All inclusive 5* uvršten je u 60 najboljih svjetskih hotela prestižnog i relevatnog svjetskog magazina Conde Nast Traveller.

I tako smo se konačno srele Baraza Resort i ja. Ona elegantno, u maniri najljubaznijeg, decentnog domaćina “Dobrodošli, Miss Petka”. Dok sam ja uspjela samo ispustiti “Wooow !” A tek sam bila na recepciji.

I dok sam pratila svog domaćina kamenim sjajnim stazama do svoje vile, glava mi se vrtila za 360 i natrag. Na svakom koraku sam zastala gledajući ljepotu arhitekture i detalja. Uz sve to pokušavala sam zapamtiti put. Jer nepregledni vrtovi kokosovih palmi, ezgotičnog cvijeća, mirisa i boja hipnotizirali su svojom ljepotom.

Otvorivši masivna vrata prepoznatljivog zanzibarskog stila vile Br.22, moj decenti domaćin ljubazno je rekao: “Dobrodošli u Barazu Miss Petka. Ja sam Vaš vila-host. Na raspolaganju sam Vam 24h. Ako Vam bilo što zatreba ili nedostaje molim Vas samo me pozovite. Stojim Vam na raspolaganju”. I što reći, osim ponizno se zahvaliti svom privatnom batleru. Okrenula sam se oko sebe i kao da me netko teleportirao u davna vremena sultana i princeza. Oko mene spoj arapskog, swahili i indijskog dizajna. Raskošne lepršave tkanine, swahili lukovi, ručno izrezbareni cementni dekor, prekrasni antikviteti, mjedene svjetiljke. Elegantno, raskošno,prostrano toliko da sam sama sebe tražila i lovila po 193m2 mog doma za sljedećih nekoliko dana.

Kuc-kuc, začulo se na vratima. Diskretno, odmjereno sa stilom moj vila-host unosi egzotično osvježenje i tanjure sa šarolikim račićima i jastozima. “Madam Petka, ručak će biti poslužen za jedan sat u “Ocean Lounge Bar& Restaurant”. Okay, hvala. Evo sad ću ja. Samo da se nađem u dvije ogromne, raskošne spavaće sobe, kupaonici zlatnog sjaja, prozračnom dnevnom boravku među finim zavjesama. Na kraju sam zadovoljna zaronila u svoj privatni bazen umjesto da se uštipnem. Jer, ja sam sad princeza.

Krenula sam prema restoranu uvjerena, sad ću ja, za par minuta. Došlo mi da počnem bacati latice po putu da se znam vratiti. Svaki kutak jednostavno zove da ga posjetite, istražite. I tako u nedogled. Brzo sam shvatila da sam daleko od planiranog mjesta za ručak. Kad sam konačno našla put iz labirinta elegancije, ornamenata, lukova, hodnika, detalja, ukrasa pred kojima jednostavno morate zastati našla sam se u novom problemu.

Pogledom sam pokušala obuhvatiti ponudu za ručak. Da imam i dva para očiju ne bi bilo dovoljno. Da skratim. Izbor hrane i usluga van serijski i teško ga u ovom trenutku možete zamisliti. Sve što pitate, želite nije previše. Svaki zalogaj donosio je okuse mixa arapske, indijske, perzijske, swahili i europske kontinentalne kuhinje. Podsjećam, riječ je o all inclusive usluzi. Al’ vjerujte mi, nema šanse da sve uspijete probati i okusiti obzirom na količinu. Baraza ima nekoliko restorana i barova. Jedan ljepši od drugoga. Impresivno! Svaki tanjur, svaki zalogaj – nova čarolija! Teško sam donosila odluke gdje sjesti, gdje sabrati dojmove i osjećaje koji budi okruženje i atmosfera Baraze evocirajući baštinu Zanzibara iz sultanskih vremena.

Krenula sam  prema Frangipani spa razmaziti se. Tiha oaza, veličine jednog prosječno manjeg hotela, sofisticiranog swahili dekora sa nezaobilaznim dodirom opće prisutnog duha vremena sultanata. Uz vrhunske profesionalne terapeute iz Tajlanda, Balija nakon nekoliko sati jedino sam bila sposobna leći kraj spa bazena. Kristalno čisto plavetnilo s podvodnom glazbom. Da, dobro ste pročitali: bazen s podvodnom glazbom.

Preporođena, kao nova, prepustila sam se novim doživljajima. Zadivljujuću eleganciju Baraze nadopunjuju raznovrsni sadržaji. Sve vrste sportova, od tenisa do vodenih sportova i drugih aktivnosti. Zašto je Baraza omiljena za obiteljski odmor s djecom shvatila sam kad sam ušla u “Dječji kutak”. Oh Bože, vrati me natrag u te dane i  ne daj mi da odem odavde!

Baraza ima personality. Svaki detalj ima priču. Svaki ukras u kamenu isklesan je rukom i slavi vještinu lokalnih zanzibarskih majstora zanata. Sav namještaj također su izradile zanzibarske ruke majstora savršenih u drvorezu po kojima je Zanzibar nadaleko poznat. Arhitektonski i ambijentalno, Baraza je veličanstveno putovanje kroz stil i vrijeme Sultanata. Mjesto okupljanja, druženja i socijalnog kontakta što je zapravo i značenje riječi Baraza u prijevodu. U Zanzibarskoj kulturi, Baraza znači i klupa, kroz stoljeća glavno mjesto društvenog života Zanzibara. Mjesto u svakoj kući, na ulici, na kojem se dočekuju gosti. Mjesto gdje su Sultani održavali javne sastanke i okupljanja. I danas u životu Zanzibara baraza igra glavnu ulogu u svim oblicima druženja ili jednostavno poslijepodnevnog odmora na toplom, glatkom kamenu.

Sa 30 vila Baraza je uistinu spektakularna u svakom pogledu. Možete birati između 193m2, 148m2 ili predsjedničke vile od 254m2. U svoj svojoj raskoši, luksuzu, dekoru, ničeg premalo ni previše. Taman dovoljno da Vas do zadnje minute boravka ne napusti onaj osjećaj sultana ili princeze. Ovakav odmor na bazi all inclusive u takvom prostoru, savršenstvo je za sve: od obitelji do solo putnika. Ovdje ste centar svijeta. Svi i sve se vrti samo oko Vas. I nakon takvog iskustva jasno mi je zašto je Baraza Resort među najboljima na svijetu. Doživljaj, nakon kojeg će sve drugo izgledati prosječno.

I sad na kraju vjerojatno se pitate: Mogu li si ja priuštiti taj luksuz ? Ako je i odgovor,teško – potrudite se.

Jer, svi mi zaslužujemo živjeti i osjećati se kao sultani i princeze bar na jedan dan.

Život je ionako prekratak.